#Product design

Projekt „Typografia”

To wcześniej zaprojektowane, przerysowane i sfinalizowane digitalowo rysunki typografii, a właściwie handwritingu. Każdy z osobna jest inny. W każdym kreatywność podpowiadała inne wersje, co zdecydowanie przyciąga wzrok. Poniżej procesy tworzenia, szkice versus digitalowe wersje i finalne grafiki.

Tam, gdzie zaczyna się kreatywność

Każdy z napisów został zaprojektowany, a później wykonany własnoręcznie. Poniżej (na czarnym tle) kilka szkiców koncepcyjnych.

Trust the process

Proces tworzenia powinien trwać z otwartą głową. Liczne zmiany w trakcie są normalne. Podczas tworzenia rysunków warto czasem sprawdzać wiele opcji, by przekonać się czy dany wygląd wpasuję się w ideę jaką chcemy przekazać.

Niepowtarzalność

Każdy z projektów powstawał inaczej. Własne wymyślone fonty pozwoliły na niepowtarzalność finalnego efektu.

Font od zera i efekt 3D

Grafika poniżej została narysowana na podstawie własnego szkicu fontu. Efektem zwieńczającym całość jest wypuklenie liter poprzez zdublowanie ich oraz nadanie im trójwymiarowości.

Animacja

Z powstałego projektu „Automate things. Everythings.” wykorzystaliśmy przełącznik (który jest odpowiednikiem litery „o”) do ożywienia projektu. Teraz treść z grafiki nabrała większego sensu.

Nieskończona kreatywność

Sam tekst to za mało. Ożywiliśmy przekaz poprzez dodanie ilustracji nawiązujących do cytatów. 

Projekty

Wiktoria Budna

Porozmawiajmy
o współpracy

Skontaktuj się ze mną i opowiedz mi o swoich potrzebach podczas krótkiej 15-minutowej rozmowy.
Tyle wystarczy, abyśmy wspólnie ustalili, jak możemy Ci pomóc.

Ryszard Dańda

Co-Founder Yellowgray

+48 579 078 470
[email protected]

 

Zobacz pozostałe projekty

Branding, product design, packaging

Roskvit Skin Care

Branding, naming, logo design, packaging

Christos Matula

Branding, logo design

Odnovva Beauty Lab