Branding, design

Salon Fryzjerski Sabina Żołnierczyk

Piękne i zdrowe włosy to podstawa wizerunku! Fryzurą wykonanym z nieprzeciętnym profesjonalizmem, przez salon fryzjerski Sabiny Żołnierczyk brakowało tylko godnego wizerunku w mediach, czym zajęła się – nasza agencja YellowGray.

Cel realizacji

Nieprzeciętne i świeże spojrzenie Sabiny na fryzury męskie i damskie dało nam do zrozumienia, że identyfikacja salonu nie może być nudna na tle innych polskich salonów fryzjerskich. Wprowadziliśmy zatem w naszą realizację nutę stylu zza wielkiego oceanu…

Geneza znaku

Głównym założeniem podczas projektowania znaku marki było nawiązanie do zagranicznego stylu salonów fryzjerskich oraz Barberów. Znak powstał na bazie rozłożonych nożyczek fryzjerskich uformowanych w duży X w który wpisane są trzy litery będące skrótami od nazwy salony. Dodatkowym elementem w dolnej części znaku są otwarte nożyczki mające nawiązywać do gotowości na nowe wyzwania i realizacje fryzjerskie. Ostatnim etapem jest zamknięcie wszystkiego w obręczy tworząc tym sposobem spójną zamkniętą konstrukcję znaku.

Podoba Ci się nasza praca?