website

#Branding #Design

System identyfikacji wizualnej Greckie Przysmaki

Greckie Przysmaki to największy sklep internetowy z grecką żywnością w Polsce. Marka należy do firmy Greece Company, która jest producentem oryginalnej greckiej oliwy “Oliwa Ze Wsi”. 

Cel realizacji

Naszym zadaniem dla marki Greckie Przysmaki było przygotowanie pełnego systemu identyfikacji wizualnej bazującej na istniejącym już logo marki. Pomimo tego, że marka była bardzo młoda na rynku, zdobyła już sporą rozpoznawalność wśród klientów.

Naszym dodatkowym zadaniem było przygotowanie materiałów drukowanych takich jak księga znaku, wizytówki, papiery firmowe.

Prace

Bardzo dużym problemem marki był brak jasno określonych standardów i wytycznych prowadzonej komunikacji. Wprowadziło to wiele chaosu w tworzone materiały cyfrowe oraz drukowane.

  1. W pierwszym kroku zbudowaliśmy plik logotypu. Niestety właściciel nie posiadał plików edytowalnych. Na podstawie dostarczonego nam pliku logotypy odbudowaliśmy je na nowo. Wprowadzając przy tym poprawki kosmetyczne.
  2. Drugim bardzo wymagającym krokiem było przygotowanie koncepcji wykorzystania znaku graficznego, przygotowanie zasad użytkowania i zamknięcie w księgę znaku, która zawiera przeszło 12 stron informacji o tym jak postępować ze znakiem marki.
  3. Ostatnim bardzo rozległym krokiem było przygotowanie podstawowych dla marki materiałów drukowanych takich jak wizytówki, papiery firmowe oraz parę innych materiałów reklamowych.

Technologie i dostawcy

Korzyści i efekty
biznesowe

Dzięki przeprowadzonym pracom firma dostała solidną podstawę i narzędzie do budowania swojej marki i pozycji na rynku.

Poprawa widoczności

Zamknęliśmy całą koncepcję marki w wielostronicowym podręczniku ułatwiającym dalsze prace. Efektem tego było zminimalizowanie ilości zapytań dotyczących wykorzystania znaku graficznego. Wprowadzenie harmonii w nowo powstające materiały promocyjne firmy, jednocześnie przyspieszając proces projektowania.

6

zaprojektowanych dokumentów

-97%

ilości zapytań dotyczących wykorzystania znaku graficznego

100%

zwiększenia efektywności w projektowaniu nowych materiałów

Kolejna realizacja:

Opel