Marketing

Usługi e-marketingowe, czyli jak zostać zauważonym w sieci.

Stworzenie strony internetowej jest kluczowym krokiem przedsiębiorstwa, które chce wyjść z własnego podwórka i rozwinąć skrzydła w innych miastach lub państwach. Promowanie zarówno samej firmy, jak i poszczególnych produktów poprzez stronę www jest w dzisiejszych czasach bardzo ważne. Przede wszystkim firma zaczyna być bardziej rozpoznawalna, ułatwia klientom skorzystanie z ich produktów i – co za tym idzie – generuje większą sprzedaż.

Dzisiejsze czasy są erą Internetu, coraz rzadziej mówi się o spotach telewizyjnych, wiadomościach z gazet czy nawet billboardów, na które praktycznie nikt nie zwraca już uwagi. Internet jest przyszłością, w którą warto zainwestować. Większość aktualnie posiada w domu komputery, a bez telefonu nie wychodzi nawet do sklepu. Większość też serfuje po Internecie, niezależnie, czy szukając rozrywki, czy konkretnego produktu, siedząc wygodnie w fotelu przed komputerem, czy na kanapie z telefonem w ręku może załatwić praktycznie wszystko, od ręki.

W czym możemy pomóc?

Niezależnie od wielkości firmy czy rodzaju oferowanych produktów, każdy może skorzystać z usług naszej działalności Yellowgray Group. Dzięki naszym specjalistom Państwa strona będzie widoczna w oceanie treści sieci Internet. Dlaczego warto skorzystać z naszych usług? Co tak właściwie robimy, żeby umożliwić działalnościom generowanie większego ruchu na ich stronie i – co za tym idzie – większego zysku? Sposobów jest kilka…

1. Content marketing.

Czyli opracowywanie wszelkiego rodzaju treści (artykuły, infografiki, fotografie, filmy video, raporty…). Jest to jeden z ważniejszych punktów generowania ruchu na stronie. Warto zwrócić tutaj uwagę na to, że nie tylko klienci czytają, mówiąc więcej, nie tylko ludzie. Roboty przygotowane przez globalne wyszukiwarki internetowe również przeszukują całą treść witryny i na (nie tylko) jej podstawie wyświetlają strony internetowe w oparciu o wpisaną przez użytkownika frazę. Nasza firma zajmuje się odpowiednim dobraniem słów kluczowych i inteligentnym zarządzanie ich gęstością w treści przy jednoczesnym utrzymaniu sensu wypowiedzi czy opisu produktu. Jest to sztuka, która zawsze nagradzana jest przez współczesne, wcześniej wspomniane roboty.

2. Pozycjonowanie witryny.

Częściej nazywane SEO, czyli marketing polegający na optymalizacji stron w wyszukiwarkach internetowych. Algorytmy wyszukiwarek często są udoskonalane i zmieniane, przez co SEO jest tematem – rzeką. Nie ma idealnego ustawienia, które raz skonfigurowane sprawi, że strona zawsze już będzie pojawiać się na pierwszym miejscu wyszukiwarek internetowych. Nie jest też łatwo pozycjonować stronę na najczęściej wpisywane przez użytkowników słowa kluczowe. Nie jest to jednak niemożliwe. Nasza firma lubi zmagać się z ciężkimi wyzwaniami i nie idzie na łatwiznę.

3. Social media.

Czyli miejsca, w których spędza czas przeważająca większość współczesnej cywilizacji. Liczba potencjalnych klientów jest na tyle ogromna, że niewykorzystanie tego rodzaju marketingu jest pewną stratą. Nasi specjaliści opracowują spersonalizowaną strategię obecności działalności gospodarczej w mediach społecznościowych, dostosowują i monitorują kampanie reklamowe oraz pomagają w tworzeniu treści.