Jeżeli już masz logo, to gratulacje. To twój pierwszy krok w kreowaniu wizerunku swojej firmy.

Logo to jedna część składowa
Logo czy inny znak identyfikujący Twoją markę to tylko jedna część składowa kompleksowego procesu tworzenia marki. Aby Twoja firma była rozpoznawalna i przyciągała klientów, potrzebujesz całego zestawu narzędzi, które pozwolą Ci przedstawić ją w spójny i atrakcyjny sposób.

Paleta kolorów, obrazy, ikonografia, ilustracje
Paleta kolorów to kolejny ważny element, który pomaga utworzyć spójność wizualną i odpowiedni nastrój. Czcionki również odgrywają ważną rolę, ponieważ pomagają przekazać odpowiedni ton komunikacji i pomagają zachować spójność. Obrazy, ikony, infografiki i ilustracje to kolejne narzędzia, które pomagają w przedstawieniu osobowości Twojej firmy.
Ton głosu marki
Jednak nie tylko wizualne elementy składają się na markę. Ton głosu, jakim posługujemy się w komunikacji z klientami, również odgrywa ważną rolę. Czy jest on oficjalny, czy też bardziej swobodny, ma ogromny wpływ na to, jak postrzegają nas klienci.

Potrzebujesz szerokiego zestawu narzędzi
Warto pamiętać, że znak identyfikujący Twoją firmę to tylko jeden z wielu elementów składających się na markę. Aby stworzyć osobowość swojej firmy, potrzebujesz szerokiego zestawu narzędzi, które pozwolą Ci przedstawić ją w spójny i atrakcyjny sposób. W takim przypadku warto skorzystać z usług agencji brandingowej, która pomoże Ci w stworzeniu kompleksowego i skutecznego systemu identyfikacji wizualnej.

Twój cel i kierunek działania
Do Ciebie należy określenie celu i kierunku, w którym będziemy podążać.
Projektowanie marki jest tam, gdzie spotyka się strategia oraz kreatywność.
Dlatego jako studio projektowe zawsze staramy się dobrać najlepsze narzędzia, aby wspomóc dotarcie do celu, jaki obrałeś.
