REALIZUJEMY WYŁĄCZNIE PROJEKTY Z BUDŻETEM + 150 000 PLN NETTO / NAJBLIŻSZY TERMIN +8 MIES.

#Branding

Rebranding Kancelaria Masiota i Wspólnicy

Od małej kancelarii zatrudniającej kilku prawników, stali się jedną z największych w Poznaniu i Wielkopolsce. To doświadczony zespół, który działa na rynku od 2004 roku.

 

W tym czasie pomogli i doradzili w przeprowadzeniu setek transakcji gospodarczych, procesów sądowych i innych postępowań, dzięki czemu pozyskali szerokie grono usatysfakcjonowanych klientów. Służą pomocą nawet najbardziej wymagającym klientom w wyjątkowo skomplikowanych sprawach.

 

Działając globalnie, firma stale poszerza swoje horyzonty i stawia na wprowadzanie alternatywnych rozwiązań, co pozwala jej utrzymać pozycję lidera na rynku usług prawnych.

Zakres projektu

Przeprowadzony przez nas rebranding marki objął w sumie 545 elementów wizualnych i komunikacyjnych, które zostały dostarczone klientowi.

 

W ten sposób zapewniliśmy kompleksową i spójną aktualizację tożsamości marki, uwzględniając różnorodne aspekty jej działalności i występowania na rynku.

Przebieg projektu / Timeline

Przed tobą efekt wielu godzin pracy, koncepcji, projektowania oraz wspólnych warsztatów, które przyniosły wyjątkową i dynamiczną identyfikację.

 

Oto case study, który opisuje naszą drogę do stworzenia unikalnego wizerunku dla naszego klienta kancelarii Masiota i Wspólnicy.

 

Prawo wymaga dynamiki

„Wprowadzamy alternatywne rozwiązania, zanim zrobią to inni.” – Takim hasłem opisują siebie, a do nas należało uzewnętrznienie tego przekazu.

 

Znak identyfikacyjny

Opisując znak identyfikacyjny, warto podkreślić jego kreatywność i nowoczesny charakter, jak również nawiązania do sportowej estetyki.

Sygnet „MW” ma geometryczną formę, która oprócz swojej estetyki, stanowi również istotny nośnik informacji o marce. Litera „M” odnosi się do nazwiska założyciela kancelarii prawnej – Masiota, natomiast litera „W” oznacza wspólników.

 

Takie rozwiązanie pozwala na wzbogacenie wizerunku firmy o wartości związane z historią i założycielami, co z kolei wpływa na budowanie więzi z klientami.

Ponadto sygnet nawiązuje bezpośrednio do stylu nowego biura kancelarii, co dodatkowo podkreśla spójność wizualną i stylistyczną całej marki.

 

Brand book

Brand book, inaczej nazywany księgą marki, to dokument, który precyzyjnie opisuje kluczowe elementy tożsamości marki. Wskazuje zasady dotyczące stosowania logo, kolorów, typografii, stylu fotografii czy tonu komunikacji.

 

Brand book służy jako przewodnik dla twórców, marketerów i innych osób współpracujących z marką, pomagając utrzymać spójność wizualną i komunikacyjną we wszystkich jej przejawach.

 

Stworzenie brand booka jest kluczowym elementem procesu rebrandingu, zapewniającym skuteczne wprowadzenie zmian wizerunkowych na różnych płaszczyznach działalności firmy.

 

Kolorystyka marki

Kolorystyka identyfikacji jest związana bezpośrednio z projektem wnętrza nowego budynku dla kancelarii.

Przeważające kolory szarości i głębokiej czerni zainspirowały nas do tego, aby branding i wygląd wnętrz były spójne w swoim monochromatycznym stylu.


Dodatkiem jest kolor żółty, który ma za zadanie przełamanie monochromatycznej strony internetowej.

Typografia marki

Głównym krojem pisma stosowanym w identyfikacji wizualnej marki jest typografia Manrope.

Charakteryzuje się ona prostotą i nowoczesnym designem, co przekłada się na wysoką czytelność oraz uniwersalność zastosowań w różnych formach przekazu. Typografia odgrywa kluczową rolę w utrzymaniu spójności i profesjonalizmu wizerunku marki.

Strefy ochronne

Strefa ochronna logo marki jest definiowana przez kwadrat o boku równym wysokości litery „M”.

W obrębie tej strefy nie powinny się znajdować żadne inne elementy graficzne czy tekstowe.

Stosowanie strefy ochronnej zapewnia odpowiednią czytelność i wyeksponowanie logo, co przyczynia się do utrzymania profesjonalizmu i spójności wizerunku marki.

 

Strefa ochronna symbolu jest definiowana przez kwadrat o boku równym wysokości litery „M”. Aby utworzyć właściwą strefę ochronną, symbol powinien zachować swoją oryginalną skalę względem pełnej kompozycji (patrz „Stefa ochronna logo marki”)

 

Zobacz jak zmienił się znak identyfikujący markę

ylw_cs_masiota_logo_oldylw_cs_masiota_logo_new

Social Media Kit

Social Media Kit to zestaw narzędzi dedykowanych dla marki, mających na celu spójne i profesjonalne przedstawienie jej wizerunku na platformach społecznościowych. Zawiera ono zestawy grafik przystosowanych do popularnych serwisów, takich jak Facebook, LinkedIn, Twitter czy Instagram.

 

W skład Social Media Kit wchodzą m.in. szablony postów, banerów, zdjęć profilowych oraz innych elementów graficznych, które pozwalają na utrzymanie konsekwentnej i atrakcyjnej komunikacji marki w mediach społecznościowych.

System SMT

Przygotowaliśmy zautomatyzowane szablony kreacji dla komunikacji marki w mediach społecznościowych.

Ten zestaw narzędzi znacząco przyspiesza proces tworzenia spójnych grafik dla wszystkich kanałów komunikacji marki, zapewniając jednocześnie profesjonalizm i konsekwencję wizerunku.

Strona internetowa
Masiota i Wspólnicy

Strona internetowa dla kancelarii prawnej stanowi kluczowy punkt kontaktu pomiędzy klientem a kancelarią. Prezentuje ona zakres usług, specjalizacje, zespół prawników oraz historię firmy.

 

Projektowanie witryny dla branży prawniczej to ambitne zadanie, które polega na przekazaniu istotnych informacji, jednocześnie dbając o prostotę i intuicyjność użytkowania.

Współczesna strona internetowa dla kancelarii powinna łączyć w sobie funkcjonalność, elegancję i profesjonalizm. Dzięki niej potencjalni klienci mogą szybko i łatwo dowiedzieć się, czym zajmuje się kancelaria oraz jakie usługi oferuje.

 

Ponadto strona powinna prezentować zespół prawników, ich doświadczenie i kwalifikacje, co pozwala na zbudowanie zaufania i więzi z klientami. Równie ważne jest dostarczenie informacji o historii kancelarii, aby pokazać jej stabilność i sukcesy na rynku prawniczym.

 

Starannie zaprojektowana strona internetowa jest kluczowym elementem budowania marki kancelarii, przyciągając nowych klientów i utrzymując wysoką jakość obsługi.

Strona internetowa składa się z 13 specjalnie zaprojektowanych indywidualnych podstron. 

 

Stworzona przez nas strona internetowa dla kancelarii zawiera 13 specjalnie zaprojektowanych, indywidualnych podstron, które razem tworzą kompleksową i spójną witrynę.

 

W sumie strona posiada aż 48 podstron, co świadczy o jej rozbudowanej strukturze i bogatej zawartości.

 

Każda z 13 głównych podstron została starannie zaprojektowana i przemyślana, aby prezentować kluczowe informacje na temat kancelarii, takie jak specjalizacje, zespół prawników czy historię firmy.

Dodatkowo bogata liczba podstron pozwala na dogłębną prezentację poszczególnych usług oraz udostępnienie wszelkich niezbędnych dokumentów i informacji dla klientów.

 

Tak rozbudowana struktura strony marki pozwala na łatwe poruszanie się po witrynie, zarówno dla potencjalnych, jak i obecnych klientów.

Bogactwo treści oraz intuicyjna nawigacja sprawiają, że strona jest atrakcyjna i dostarcza pełnej informacji o kancelarii, co z pewnością wpływa na budowanie zaufania i pozyskiwanie nowych klientów.

 

Prezentacja kancelarii

Prezentacja kancelarii odzwierciedla wygląd strony internetowej, została dostosowana do załączania w komunikacji e-mailowej oraz do druku.
Tym samym zapewnia spójność wizerunku marki zarówno w środowisku online, jak i w materiałach drukowanych.

Wayfinding

Wayfinding to proces nawigacji i orientacji w przestrzeni, który pomaga ludziom w łatwym przemieszczaniu się pomiędzy różnymi miejscami.

W kontekście kancelarii prawnej wayfinding obejmuje tworzenie intuicyjnych i efektywnych systemów oznakowania, które ułatwiają odwiedzającym i pracownikom poruszanie się po wnętrzach biura.

Systemy wayfinding są projektowane z myślą o łatwej identyfikacji kluczowych miejsc, takich jak sale konferencyjne, pomieszczenia socjalne, gabinety czy toalety, a także pomagają w przewodzeniu gości do celu ich wizyty.

Wykorzystując elementy graficzne, kolorystyczne i typograficzne, wayfinding staje się integralną częścią komunikacji wizualnej i identyfikacji firmy.

Dobrze zaprojektowany system wayfinding poprawia komfort i wydajność użytkowania przestrzeni biurowej, a także wzmacnia profesjonalny wizerunek kancelarii prawnej.

W ramach projektu powstało 146 elementów wayfinding.

Numer pomieszczenia

Funkcja pomieszczenia

Ikonografia pomocna w przedstawieniu funkcji

Ułatwienie identyfikacji poziomu na którym się znajdujemy

Zwróć uwagę, na zmianę ikonografi - strzałka wskazuje wyjście oraz informuje, że wyjście znajduje się po wykorzystaniu schodów

Strzałka wskazuje kierunek do wyjścia

Informacja o osobach przypisanych do pomieszczenia

Strzałka wskazuje kierunek do wyjścia

Materiał, z którego wykonane są tabliczki przy drzwiach w kancelarii, został specjalnie dobrany w celu podkreślenia estetyki wyjątkowej architektury budynku.

Przeźroczyste szkło pozwala na eleganckie wkomponowanie, jednocześnie podkreślając wyjątkowość i nowoczesny charakter kancelarii.

 

Taki wybór materiału dodatkowo podnosi prestiż firmy, co wpływa na pozytywne odbicie marki w oczach klientów i partnerów biznesowych.

Materiały marki / aktywa

W efekcie prac nad rebrandingiem marki powstało 117 materiałów.
W tym szablony dokumentów, których część możesz zobaczyć poniżej.

Zobacz jak zmieniła się identyfikacja marki

porownanie_wizytowek_1porownanie_wizytowek_2

Team

Krzysztof Cholewa, Wiktoria Budna, Ryszard Dańda

Podoba Ci się nasza praca?

Skontaktuj się z nami i opowiedz nam o swoich potrzebach. Wspólnie ustalimy, czy możemy Ci pomóc.

Zobacz pozostałe projekty

Branding, product design, packaging

Roskvit Skin Care

Branding, product design, packaging

Modify Supplements

Branding, logo design

Odnovva Beauty Lab