Pomożemy Ci stworzyć branding, który rozwinie Twój biznes

Chcesz zbudować silną i rozpoznawalną markę, ale nie wiesz, od czego zacząć? Porozmawiajmy

Zobacz kto nam zaufał

Branding
i projektowanie logo

Stworzymy dla Ciebie branding, który odzwierciedla osobowość Twojej firmy lub to, jak się w niej pracuje.

Branding, który pozwoli Ci budować sukces na rynku

Zdobądź przewagę

Branding pomoże Ci zdobyć przewagę konkurencyjną na rynku, przyciągnąć inwestorów, klientów biznesowych. Pomożemy Ci budować sukces na rynku. 

Sprawdź co mówią o nas klienci ↓

Weronika i Daniel Stachelski
Weronika i Daniel Stachelski
Właściciele marki ZapieTruck
Yellowgray to profesjonaliści w każdym calu, do swojej pracy angażują się w dwustu procentach. Są otwarci na wizję klienta i starają się maksymalnie do niej dopasować. Bardzo pomogli nam wychodząc ze swoją propozycją nazwy dla naszego foodtrucka (trafili w 10!). Przy projekcie okleiny wzięli do serca wszystkie nasze uwagi sprawiając, że ostatecznie wygląda dokładnie tak jak chcieliśmy. Mogliśmy również liczyć na nich przy okazji zakładania domeny internetowej. Jesteśmy bardzo zadowoleni z ich pracy – serdecznie polecamy
Krzysztof Matuła
Krzysztof Matuła
Właściciel marki Greece Company
"Yellowgray Group to zaufany partner biznesowy. Od wielu lat dostarcza nam rozwiązań, które znacząco przyczyniły się do rozwoju firmy Greece Company. Yellowgray Group nie tylko pomogła mi rozwinąć sprzedaż greckich produktów, ale również pomogła wprowadzić wiele nowych i pięknych produktów na rynek, które kochają nasi klienci nie tylko za jakość ale również za design, przemyślaną i spójną koncepcję. Dzięki wizjonerskiemu podejściu firmy Yellowgray stajemy się znaczącą marką produkującą i sprzedającą grecką żywność."
Dominik Murawski
Dominik Murawski
Właściciel sklepu z profesjonalnym sprzętem diagnostycznym – www.techdiagnoza.pl
"Bezproblemowa komunikacja, uczciwość oraz stałe wsparcie przy prowadzeniu mojego sklepu internetowego sprawiają, że razem z zespołem Yellowgray wiążę ambitne plany rozwoju mojej działalności w branży e-commerce."
Karol Susicki
Karol Susicki
Dyrektor strategiczny współtwórca MaxieDISC. Właściciel firmy KARLSEN oraz marki DIVEZONE.PL
"Wszystkie elementy, które Panowie wykonujecie działają i robicie to bardzo sprawnie. Chociaż ceny są chyba najwyższe z jakimi się spotkałem, ale jestem zadowolony"

Spójna marka​

Branding to zbiór wskazówek i narzędzi, które pomogą Ci podejmować lepsze decyzje marketingowe. Dzięki temu Twój przekaz marketingowy będzie spójny.

Brand kit

standard yellowgray

Brand Kit to potężne narzędzie i absolutna podstawa, którą należy wykonać już na starcie, abyśmy mogli rozpocząć rozmowę o brandzie i pracować nad nim.

To pewny i stabilny fundament do dalszych działań.

 

Poniżej możesz sprawdzić jakie pliki otrzymasz od nas. 

W Brand Kit otrzymasz od nas...

Brand Kit to usługa typu all-inclusive, która zapewni Ci wszystko, czego potrzebujesz, aby rozpocząć własną działalność lub rozwinąć istniejącą.

Uzyskasz dostęp do szerokiej gamy niezbędnych narzędzi biznesowych i narzędzi brandingowych. Oferujemy kompleksową usługę. Stworzoną specjalnie dla Ciebie.

Co więcej – dostarczymy pliki źródłowe do wszystkich naszych projektów, abyś mógł z nich korzystać w przyszłości.

Sample photos

Brand guidelines

Presentation template

Fonts

1. Primary font – H1
2. Secondary font – H2
3. Content font – P

Logo

1. Plik źródłowy
2. Horizontal Primary Color (.png)
3. Horizontal Secondary Color (.png)
4. Horizontal Black (.png)
5. Horizontal White (.png)
6. Horizontal Transparent (.png)
7. Square Primary Color (.png)
8. Square Secondary Color (.png)
9. Square Black (.png)
10. Square White (.png)
11. Square Transparent (.png)

Social Media Kit

1. Facebook
2. Zoom
3. YouTube
4. Instagram
5. LinkedIn
6. Twitter

Identity

1. Letterhead – papier firmowy
2. Envelope – koperta
3. Businesscard – wizytówka
4. Offer folder – teczka na dokumenty

Zrób wrażenie​

Twoja marka jest pierwszą rzeczą, którą widzą ludzie.

Silna identyfikacja wizualna pomoże Ci w dobrym starcie Twojej działalności i dalszym rozwoju.

Jak wygląda proces budowania brandu?

Poznaj naszą magiczną 9-tkę która pozwala budować nam niesamowite produkty wizualne dopasowane do twoich potrzeb.

Etap 1

Uzupełnienie karty projektu

To jedyny etap, który należy głównie do klienta (zleceniodawcy). Tutaj określimy charakter marki nad którą będziemy pracować. Jej tożsamość, założenia i cele jakie ma spełniać identyfikacja wizualna.

Etap 2

Analiza

Jest to moment w którym analizujemy przesłane przez klienta informacje. Omawiamy dodatkowe rzeczy, tak by wszelkie założenia były jasne. Co pozwoli nam przejść do kolejnych etapów prac.

Etap 3

Badanie oraz analiza rynku

Znamy już klienta i jego potrzeby. Czas na rozpoznanie branży. Na tym etapie szczegółowo analizujemy konkurencję oraz grupę docelową – aby lepiej zrozumieć trendy, oczekiwania i jej potrzeby.

Proces researchu i analizy rynku jest niezbędny, aby stworzyć kreację, która odzwierciedli cechy biznesu. Jednocześnie będąc aktualną ponadczasową „okładką” komunikacyjną marki.

Etap 4

Opracowanie strategii

Zebrane dotąd dane w wyniku szeregu podjętych działań wyłaniają nowe kluczowe aspekty marki, które warto podkreślać.

Strategia opisuje silne i słabe strony marki – nadaje kierunek w którym ma podążać proces kreatywny.

Etap 5

Proces kreatywny

Czas na pomysły i kreację opartą na wszystkich zebranych jak dotąd informacjach.

Proces ten jest niezwykle skomplikowany. Powstają mood boardy, dobierane są kolory, testowane czcionki, style itd.

Nasze koncepcje przenosimy na kartkę lub już od razu w programie graficznym tworzymy różnorodne wersje, które przychodzą nam na myśl. Wyłaniamy najlepszą możliwą opcję prototypu – wizerunku marki.

Etap 6

Analiza prototypu

Stworzoną kreację trzeba poddać analizie pod względem założonych celów. Informacji z karty projektu. Sprawdzeniu odbioru czytelności oraz skojarzeń, które pojawiają się z nową kreacją na osobach niepowiązanych z projektem.

Etap ten wymaga osiągnięcia zgody co do obranych kierunków, które pozwolą na zaprezentowanie już gotowego produktu klientowi.

Etap 7

Prezentacja

Etap w którym klient spotyka się po raz pierwszy ze stworzoną przez nas kreacją. Omawiamy produkt, a ewentualne uwagi i poprawki zostaną przeanalizowane i sukcesywnie wprowadzane w kolejnej fazie projektu.

Etap 8

Udoskonalenie

Etap w którym udoskonalamy i szlifujemy powstałą i omówioną kreację, tak by można było wykorzystać ją w innych elementach identyfikacji, która pomaga komunikować wizję firmy, jej misję oraz wartości.

Etap 9

Odbiór i przekazanie kreacji

Ostatni etap w którym przekazujemy wszystkie stworzone materiały. To miejsce jest niezwykle ekscytujące. Twoja marka otrzymuje nowe, potężne narzędzie, które pomoże zdobywać nowych klientów oraz nowe rynki.

Omówmy Twoje potrzeby brandingowe i rozpocznijmy pracę nad Twoimi celami.

Często zadawane pytania

Brand Kit zawiera
  1. Logo
  2. Kolorystyka
  3. Typografia
  4. Przykładowa fotografia
  5. Brand Guidelines

Nie,  jeżeli posiadasz tylko logo, a nie posiadasz pozostałych elementów. To znaczy, że nie posiadasz Brand Kit i ta usługa również jest dla Ciebie.

Brand Kit to nie tylko logo, kolorystyka i dokument o brandzie. To przede wszystkim złożony proces prac, podczas którego Twoje potrzeby, oczekiwania klientów i wizje są rozkładane na części pierwsze i układane po to, aby stworzyć spójną wizję Twojego jutra. 

To potężne narzędzie i absolutna podstawa, którą należy wykonać już na starcie, abyśmy mogli rozpocząć rozmowę o brandzie i pracować nad nim. To pewny i stabilny fundament do dalszych działań.

To jeden z głównych elementów brandu. Znak graficzny, którym identyfikuje się Twój brand.
 
Dostaniesz od nas wektorowy plik źródłowy logo. Wraz z przygotowanymi 10 wersjami stworzonego dla Ciebie logo. W tym z dobraną kolorystyką brandu.
  1. Horizontal Primary Color (.png)
  2. Horizontal Secondary Color (.png)
  3. Horizontal Black (.png)
  4. Horizontal White (.png)
  5. Horizontal Transparent (.png)
  6. Square Primary Color (.png)
  7. Square Secondary Color (.png)
  8. Square Black (.png)
  9. Square White (.png)
  10. Square Transparent (.png)
To specjalnie przygotowana, dobrana paleta barw. W której znajduje się
  1. Primary Color (pierwszy kolor brandu)
  2. Secondary Color (drugi kolor brandu)

To właśnie to, co czytasz. To znaki graficzne. Kroje pisma. Dostarczamy trzy pliki dobrane dla Twojego brandu. 

To cztery pliki przykładowych zdjęć dobranych dla brandu. Fotografie dobierane są z stocku zdjęć.

To dokument, który przedstawia podstawowe elementy systemu marki. Zawiera wskazówki, jak z nich korzystać. W brand guidelines znajdziesz takie elementy jak
  • Misja i wartości firmy (dane pochodzą z karty projektu, jaką wypełniamy do każdego projektu)
  • Przedstawienie zaprojektowanego logo oraz jego wariantów
  • Przedstawienie kolorystyki brandu
  • Przedstawienie typografii brandu
  • Przedstawienie fotografii brandu

Tak, otrzymasz od nas pliki źródłowe projektu.

Na rynku jest wiele firm posiadających na pozór podobne usługi do naszych. Nie zawsze jest łatwo zrozumieć, co każda z nich oferuje. 
 
Dlatego stworzyliśmy fikcyjną markę na potrzeby zaprezentowania Tobie, jakie elementy od nas otrzymasz.
Tak – od 6 000 zł netto.
 
Tworzenie brandingu to nie tylko stworzenie logo, ale także dobór odpowiedniej kolorystyki, dobranie odpowiedniej typografii, stworzenie odpowiedniego nastroju oraz przygotowanie zdjęć oddających charakter Twojej marki.
 
Proces tworzenia marki jest złożony i wymaga dużo czasu, nie pozwól, żeby zabrał Twój najważniejszy zasób, Twój czas
 
Stworzyliśmy dla Ciebie specjalną usługę brandingową. Pomożemy Ci stworzyć markę, która odniesie sukces od samego początku
Nasi partnerzy mówią, że współpraca z nami to sama przyjemność. Tworzenie brandu to proces, który dzielimy na te miejsca, w których musisz uczestniczyć i te, które są dla Ciebie nieistotne. Dlatego współpraca przebiega zawsze przyjemnie i bez stresu.
 
  1. W pierwszym kroku kierujemy do wypełnienia karty projektu. To krótki dokument, w którym poznamy Twoje potrzeby, oczekiwania, Twój produkt/usługę oraz poznamy Twój rynek Twoimi oczami.
  2. W drugim kroku przedstawiamy ofertę cenową. Do niej wysyłamy do podpisania umowę, kartę projektu oraz fakturę VAT do opłacenia
  3. W trzecim kroku rozpoczynamy prace nad Twoim brandem
  4. W czwartym kroku prezentujemy stworzony przez nas branding, wprowadzamy ewentualne poprawki
  5. W piątym kroku po akceptacji i odebraniu prac przekazujemy gotowy produkt.

Karta projektu pozwoli nam poznać Ciebie, Twoją firmę oraz Twoje potrzeby. Dzięki temu będziemy mogli przedstawić ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.


W razie problemów z wypełnieniem karty projektu skontaktuj się z nami.

Tak, przyjmujemy płatności online przelewem. Jeżeli chcesz opłacić swoje zamówienie szybkimi płatnościami lub kartą – umożliwiamy taką opcję poprzez Stripe.

Tak, otrzymasz od nas fakturę VAT 23%, którą możesz wprowadzić w koszty firmy.

Tak. Jeżeli potrzebujesz, poinformuj nas o tym.