REALIZUJEMY WYŁĄCZNIE PROJEKTY Z BUDŻETEM + 150 000 PLN NETTO / NAJBLIŻSZY TERMIN +8 MIES.

#logo design #branding

Branding design dla kancelarii radcy prawnego Lipski & Lipski

Klient zwrócił się do nas, by stworzyć zupełnie nową i świeżą identyfikację wizualną dla kancelarii. Do naszego obowiązku należało zaprojektowanie logo, papierów firmowych oraz stronę internetową. Od początku postawiliśmy na spójność wizualną z zawodem radcy prawnego. Stworzyliśmy nowoczesny wygląd zachowując jednocześnie elegancję tego zawodu. 

 

Logo

Znak graficzny poprzez swoją dwuczłonową formę zawiera powtórzenie nazwiska współwłaścicieli Lipskich, a dodatkowo kryje w sobie unikatowy sygnet paragrafu, który jest ściśle związany z branżą prawniczą. Zastosowanie takiej formy pozwoliło na użyteczne stosowanie logo na różnych powierzchniach nośnych.

Wykorzystanie podwójnego "S"

Proces kreatywny to zawsze najbardziej wymagająca część projektowania. Należało ustalić układ tekstu, styl fontów lub ewentualny sygnet. By całość wyglądała minimalistycznie i jednocześnie oryginalnie zastosowaliśmy inteligentne scalenie liter „S” tak, by w finale tworzyły paragraf (podstawowa jednostka redakcyjna tekstu prawnego).

 

 

Jest to świeże i nowoczesne logo, które wyróżnia się na tle innych z branży prawniczej.

Eleganckie papiery i inne materiały firmowe

Czas na dobranie odpowiedniego koloru marki. W tym przypadku nie bez powodu wybraliśmy kolor ciemnoniebieski. Stanowi on nieodzowny znak zawodu radcy prawnego. Wybraliśmy ten odcień, by zidentyfikować część wizualną z branżą klienta.


Kolejnym etapem realizacji było stworzenie papierów oraz materiałów firmowych. We wszystkim chodzi o spójność z marką i stworzonym logo. 

Stworzenie strony internetowej

Ostatnim etapem było zaprojektowanie strony internetowej. Jest nowocześnie i spójnie.

Problemy, które rozwiązaliśmy

Efektem końcowym jest logo, które pokazuje, że kancelaria jest świeża i ma szerokie perspektywy. Elegancka i nowoczesna strona wzbudza zaufanie i przyciąga, a materiały firmowe pomagają w organizacji pracy. Udało nam się obalić przekonanie, że identyfikacja wizualna branży prawniczej musi być nudna. Jak widać – nie musi. Całokształt wygląda ciekawie, a my spełniliśmy oczekiwania klienta. 

Podoba Ci się nasza praca?