website

"Pozwól się zaskoczyć.
Przyjdź i przekonaj się, że o pielęgnacji, metamorfozach czy upięciach włosów wiemy wszystko."

Piękne i zdrowe włosy to podstawa wizerunku! Fryzurą wykonanym z nieprzeciętnym profesjonalizmem, przez salon fryzjerski Sabiny Żołnierczyk brakowało tylko godnego wizerunku w mediach, czym zajęła się – nasza agencja YellowGray.

Nieprzeciętne i świeże spojrzenie Sabiny na fryzury męskie i damskie dało nam do zrozumienia, że identyfikacja salonu nie może być nudna na tle innych polskich salonów fryzjerskich. Wprowadziliśmy zatem w naszą realizację nutę stylu zza wielkiego oceanu…

Zobacz, jak poradziliśmy sobie z tym projektem!

Geneza znaku

Głównym założeniem podczas projektowania znaku marki było nawiązanie do zagranicznego stylu salonów fryzjerskich oraz Barberów. Znak powstał na bazie rozłożonych nożyczek fryzjerskich uformowanych w duży X w który wpisane są trzy litery będące skrótami od nazwy salony. Dodatkowym elementem w dolnej części znaku są otwarte nożyczki mające nawiązywać do gotowości na nowe wyzwania i realizacje fryzjerskie. Ostatnim etapem jest zamknięcie wszystkiego
w obręczy tworząc tym sposobem spójną zamkniętą konstrukcję znaku.

ylw_p_fsz_content_bg21312